{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
ديدات
Banned
المشاركات: 483
الانضمام: Nov 2004
|
اختلاف أقاويل القرآن
[MODERATOREDIT] اقتباس: Arab Horizon كتب/كتبت
يبدوا أن هذا الأستطلاع وضع مقابل إستطلاع آخر عن الكتاب المقدس...
[SIZE=6] نعمل ايه بس في التقليد الاعمي دائما يكون الاصل هو الاحسن والافضل والصحيح وهذه ليست اول مره تسرق الافكار وأسألوا عبد الرحمن ويصا:hony: ايضا سرقوا افكاره واريد ان اسأل هل السرقه محلله عندكم يا ابن العرب وان كانت محرمه لماذا تسرقوا افكارنا وتحوروها مع تحياتي للجميع(ديدات)(f) ولسه:23::bye:
|
|
08-24-2005, 05:26 PM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
ديدات
Banned
المشاركات: 483
الانضمام: Nov 2004
|
اختلاف أقاويل القرآن
اقتباس: ابن العرب كتب/كتبت
(مَا نَنْسَخْ مِنْ آيَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَيْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ) (البقرة:106)
الرد بكل أدب على شبهة أبن العرب وتفسير الايه يا ابن العرب في أقل من سطر (فالمراد من الآية فيها المعجزة ، التى يجريها الله على أيدى رسله. ونسخها رفعها بعد وقوعها. وليس المراد الآية من القرآن )[MODERATOREDIT] أنتظرني بقى يا ابن العرب واوعى تهرب علشان انا هاجيبلك الناسخ والمنسوخ في الكتاب المقدس:eek: حظك كده انت اللي جتلي لحد عندي بس اوعى تهرب زي اصحابك اللي هربوا مع تحياتي للجميع(ديدات)(f)ولسه:[/MODERATOREDIT]
|
|
08-24-2005, 05:43 PM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}